Ziaja- oliwkowy krem pod oczy


Cześć! Z pewnością każda kobieta zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest pielęgnacja skóry pod oczami. To najczęściej tam pojawiają się pierwsze oznaki starzenia. Osoby, które używają ciężkich korektorów w celu zatuszowania zasinień, szczególnie powinny zadbać o odpowiednie nawilżenie tych okolic. Dzisiaj kilka słów na temat kremu z Ziaji. Zapraszam!



Ustalmy jedno: nie sugerujmy się wielkością papierowego opakowania, w którym kupimy powyższy produkt, ponieważ strasznie się tym zawiedziemy. Tubka zawiera tylko 15 ml kremu. Czy jest ekonomiczny?  Ja nakładam dosyć obfitą ilość i przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem wystarcza mi na ok. miesiąc. Przy cenie ok. 7 zł myślę, że jest to bardzo opłacalna inwestycja. 

Ma bardzo lekką, przyjemną formułę i szybko się wchłania. Jest całkowicie bezzapachowy i przeznaczony dla osób w każdym wieku. Daje długotrwałe uczucie nawilżenia. Kilka razy dostał mi się do oczu i nie miałam z tego powodu żadnych nieprzyjemności.  

Przy kontakcie z podkładem i korektorem zachowuje się neutralnie- nie powoduje ścinania  się na nim produktów czy tworzenia nieestetycznych smug. 

Myślę, że dla osób, które nie mają jeszcze problemów ze zmarszczkami i starają się jedynie działa profilaktycznie, jest to doskonały krem za bardzo niską cenę. 


2 komentarze:

  1. Lubię tanie i dobre produkty, więc jeśli chodzi o Ziaję jestem jak najbardziej na Tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię dobre rzeczy za niską cenę. Tego kremu nie miałam, ale za to polecam z Flos-Leku, też są tanie i dobre.
    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award:
    http://waves-care.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015.html miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!