[Recenzja] Ampułki Radical med


Za pewne większość z Was, która miała problemy z wypadającymi włosami sięgnęła przynajmniej raz po kurację w ampułkach przeciw wypadaniu włosów Radical med. Stacjonarnie możemy dostać je w każdej aptece, a kosztują ok. 40 zł (pełna kuracja to 4 tygodnie- 2 opakowania- a później, dla podtrzymania efektów, należy stosować je co drugi dzień). U mnie miały podwójne zadanie: zahamować wypadanie, które rozpoczęło się po przyjmowaniu serii silnych leków, oraz przyspieszyć porost włosów po fatalnej wizycie u fryzjera i zbyt krótkiej jak dla mnie długości. 

Producent zapewnia, że:
- Kuracja w ampułkach pielęgnuje włosy i przywraca im witalność oraz piękny, zdrowy wygląd
- Odżywia i wzmacnia cebulki włosowe, przyspieszając naturalny porost włosów
- Wzmacnia "zakotwiczenie" cebulki w skórze głowy
- Skutecznie hamuje wypadanie włosów i stymuluje powstanie silniejszego, grubszego włosa
- Odżywia i nawilża włosy oraz dotlenia skórę głowy
- Sprawia, że włosy stają się mocniejsze, zyskują pożądaną grubość i objętość

W eleganckim opakowaniu znajdziemy 15 ampułek oraz plastikowy aplikator, który bardzo pomaga przy rozprowadzaniu produktu na głowie. Buteleczki mają bardzo wygodne otwarcie, ale przy moich włosach wtarcie ich z tyłu głowy w pojedynkę w ogóle nie wchodzi w rachubę. Włosów mam tam zdecydowanie więcej niż z przodu i musiałam prosić codziennie o pomoc mojego TŻ, żeby nie zmarnować płynu :). 

Jeśli chodzi o działanie, to jakiekolwiek efekty dało się zauważyć dopiero po 10 dniach. Po takiej cenie spodziewać by się chciało czegoś bardziej spektakularnego, ale nie ma tak dobrze- trzeba czekać. Po przebytej kuracji stwierdzam, że w moim przypadku ampułki raczej spowodowały porost nowych baby hair i wzmocniły te włoski, które na głowie się jako tako trzymały. Wypadanie tych osłabionych zahamowały tylko w niewielkim stopniu. Jeżeli chcecie wzmocnić kondycję swoich włosów od cebulki, to nie zaszkodzi spróbować, ale w tym przypadku potrzeba dużo cierpliwości ;). 
Moja ocena: 7/10




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!