Bourjois Healthy mix- korektor pod oczy

Ostatnio jakoś tak tematycznie... Trzymamy się skóry pod oczami. Dzisiaj mam dla was kultowy kosmetyk czyli... Korektor pod oczy z serii Healthy Mix od Bourjois :)





Miałam okazję korzystać z tego kosmetyku i wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Posiada w sobie żółte tony i to spowodowało, że odznaczał mi się na podkładzie, który był swoją drogą źle dobrany. Jak później kupiłam podkład z takimi samymi tonami, korektor był jak ninja! Kompletnie niewidoczny :)




Nie można dać się zwieść pojemności.  11 ml płynu zamknięte w malutkim opakowaniu. O dziwo jest bardzo wydajny! :) Bardzo dobrze jest w nim to, że jest bardzo poręczny, nie zajmuje wiele miejsca w kosmetyczce a bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Takie kosmetyki lubię :)

Jest pod postacią kremu i według mnie najlepszy efekt daje wklepany w cienie pod oczami. W połączeniu z ciepłymi opuszkami palców stanie się bardziej plastyczny co ułatwi sprawę. Dodatkowym plusem jest to, że "wysycha na matowo". Oczywiście aby przedłużyć jego trwałość można przygruntować go transparentnym pudrem.




Jeżeli chodzi o cenę to jest trochę odstraszająca... W drogeriach kosztuje ok 35- 40 zł czyli tyle, ile przeciętnie kosztuje podkład do twarzy. Jak dla mnie cena jest stanowczo za wysoka i wolę wybrać opcję zakupu w jednej z drogerii internetowej i zapłacić ok 23 zł. Jest różnica? :)

W ogóle polecam wam kupowanie przez internet. Oszczędzamy połowę pieniędzy za te same kosmetyki! :)

Używałyście tego korektora? Jak sprawdził się u was? :)

Wspominałam wam w poprzedniej notce o konkursie... Spokojnie nie zapomniałyśmy o nim! Wystarczy, że odwiedzicie nas już w poniedziałek! :)

7 komentarzy:

  1. Ja obecnie używam podkładu Healthy mix, jest bardzo lekki, idealny na lato :) myślę, że i z korektora byłabym zadowolona, choć cena w regularnej sprzedazy jest dosyć wysoka.

    Pozdrawiam i dołączam do Twojej witryny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pewnie byłby za mało kryjący, ale pozytywnie zaskoczyłaś mnie tym że jest to korektor wysychający. Chyba jedyny taki dostępny w drogeriach stacjonarnych typu Rossmann w Polsce .

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się nie sprawdził, najjaśniejszy odcień strasznie na mnie ciemniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj akurat usłyszałam, że takie ciemnienie korektora może być spowodowane reakcją z kremem pod oczy albo kremem, który nakładasz na całą twarz i okolice oczu :) Byłam tym bardzo zdziwiona i u mnie nigdy nic takiego nie miało miejsca. Może jeżeli na początku był dobry i ciemniał po jakimś czasie zmień krem? :) I jeszcze co mi przychodzi do głowy to kupienie pigmentu jasnego i mieszanie z korektorem! Jeżeli dziewczyny rozjaśniają tak podkłady to może i korektor też się sprawdzi? :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten korektor! Tak jak napisałaś, niby niewinny, ale bardzo wydajny! I tak jak Ty, zawsze nakładam maleńką ilość i wklepuje palcem :) Ja akurat kupiłam go w jakiejś promocji, no ale w cenie regularnej byłoby mi szkoda wydać tyle na korektor :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład z tej serii mnie nie zachwycił wiec raczej nie skuszę się na ten korektor ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten korektor i uwiebiam go! Ogólnie jestem wielką fanką produktów Bourjois ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!