Suplementy diety

Moim odwiecznym problemem było wypadanie włosów. Postanowiłam wzmacniać je nie tylko od zewnątrz, ale i wewnątrz. Wybrałam suplement diety polecony mi w aptece przez farmaceutę. Długo zastanawiałam się, czy ma to w ogóle jakieś działanie, czy to kolejny produkt, który ma na celu wzbogacenie wielkich koncernów. Najlepsze efekty dają oczywiście wcierki, jednak nie zawsze jest na to czas, a tabletki wydawały się prostym, nieskomplikowanym wyborem. Zdecydowałam się na  Feminę Expert. 



Skład: substancje aktywne mg/kaps Hydrolizowany Kolagen Rybi 110,00: Algi 45,00; Witamina E 6,00; Substancje pomocnicze: celuloza mikrokrystaliczna 125,00; Krzemionka koloidalna 4,99; Stearynian magnezu 4,00; kapsułka żelatynowa zielona 96,00;- razem 396,00. Zawartość jodu- 0,045 mg w Algach. Witamina E- 50% zaleconej dawki dziennej. 

Właściwości:  "Unikalny skład Feminy Expert oparty na Kolagenie Rybim oraz Algach dba o doskonałą kondycję skóry- troszczy się o jej jędrność, gładkość, znacząco redukuje zmarszczki, zapobiega łamaniu się i rozdwajaniu, nadaje piękny połysk włosom oraz zapobiega ich wypadaniu".

Przeciwwskazania: Nie zaleca się przyjmowania preparaty kobietom w ciąży, matkom karmiącym oraz dzieciom. 

Dawkowanie:  1 kapsułka dziennie 

Jestem zadowolona z rezultatów stosowania tego suplementu. Włosy w połączeniu z Waxem praktycznie nie wypadają. Poprawiła się także kondycja mojej skóry. Polecacie jakieś inne wynalazki? ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!