Ranking lakierów do włosów



Prędzej, czy później nadchodzi  chwila, kiedy musimy się zaopatrzyć w lakier, który utrwali naszą fryzurę. Tego typu specyfików używam rzadko i niechętnie, jednak nie wyobrażam sobie moich włosów bez porządnego ujarzmienia i ułożenia na ważniejszych imprezach. Przedstawiam Wam mój osobisty ranking 4 lakierów w przedziałach cenowych 9- 66 zł, które moim zdaniem są warte uwagi. Zapraszam do lektury!


1. Artego, Qualify Style + Volume

To lakier, który kupiłam przypadkowo, ale jestem z niego bardzo zadowolona- mój numer 1! Jego najważniejszą zaletą jest to, że utrwala fryzurę bez sklejania włosów i bez sztucznego hełmu. Ma bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się długo na włosach. Posiada przyjemny dozownik- większość lakierów rozpyla na raz za dużo specyfiku, przy Artego nie ma żadnego problemu. Łatwo go wyczesać, nie pozostawia brzydkiego, białego osadu. Jeśli chodzi o cenę: jest dosyć przystępna. 27 zł/500ml. Mam go od kilku miesięcy przy przeciętnej potrzebie stylingu- dosyć wydajnie!

2.Kemon, Hair Manya, Dreamtrfix Exa

Czyli szczypta luksusu pod numerem dwa. Cena może odstraszać (66 zł/300 ml), ale lakier jest wydajny, więc od czasu do czasu można sobie pozwolić. Lubię go nie tylko ze względu na elastyczne utrwalenie, ale także na przepiękny, poziomkowy zapach, który długo pozostaje na włosach. Szybko schnie, nie pozostawia białych grudek. Niezwykle łatwy do wyczesania. Włosy trzymają się kupy przez całą noc, a nawet po wstaniu rano. Nie jestem zwolenniczką drogich kosmetyków, jednak do Kemona czuję wielki sentyment, który nie jest bezpodstawny. Ten zapach zapada w pamięci na długo!
3. Wellaflex, Maksymalne Utrwalenie

Nazwa adekwatna do działania. Utrwala... i to jak! W wietrzne dni często spryskiwałam nim grzywkę- nic nie było w stanie jej ruszyć, a wyglądała przy tym naturalnie, sprężyście i zdrowo. Jak każdy z prezentowanych tutaj lakierów łatwo się wyczesuje i nie pozostawia po sobie  nieestetycznych śladów. Plusem jest także cena (15 zł/250 ml). Zapach jest dość neutralny, po całym dniu wręcz niezauważalny. Wiele osób twierdzi, że przesłodzony i doprowadzający do nudności :). To nie zmienia jednak faktu, że dobrze pełni swoją funkcję: utrwala, nie skleja, czego chcieć więcej?
4.Nivea Ultra Strong

Nie jestem miłośniczką produktów Nivea. Szampony nie współgrają z moimi włosami, to samo tyczy się odżywek. Bądź co bądź- lakier im się udał! Utrwalenie na poziomie Wellaflexu- bardzo mocno, bardzo długo i bardzo naturalnie. Ładny, delikatny, perfumowy zapach. Nie ma żadnego problemu z rozczesaniem włosów, nigdy nie zauważyłam białych grudek. Chyba najbardziej wydajny ze wszystkich prezentowanych produktów. Ogromny plusik za cenę- 12 zł/ 250 ml. Ja kupiłam w promocji  za 9 zł. 

1 komentarz:

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!