Sztuczne rzęsy w butelce


Zastanawiałyście się kiedyś jak przedłużyć sobie rzęsy bez pomocy kleju i rzęs oferowanych w drogeriach kosmetycznych? 

 Jak nie wydawać pieniędzy na rzęsy 1:1 a później na dopełnianie ich? 

Nie martwić się na imprezie, że rzęsy się odklejają? Ja znalazłam na to sposób!

Rzęsy w butelce! czyli mikrowłókna..




Przeglądając drogerie internetowe w oczy wpadło mi to różowe pudełeczko. Zastanawiałam się co to takiego, sztuczne rzęsy w butelce? Przecież to niemożliwe. 

 W7 Loads Of Lashes  - Czyli mikrowłókna, które nadają objętości i dodają długości naszym rzęsom.



Sposób użycia:

  1. Na początku nakładamy naszą ulubioną mascarę
  2. Spoglądając w dół nakładamy produkt na MOKRE rzęsy. Jest to ważne, ponieważ mikrowłókna muszą się przykleić do naszej mascary.
  3. W tym momencie musimy poczekać ok 20-30 sekund a następnie znowu tuszujemy rzęsy zwykłym tuszem.


Czynność można powtarzać, aż do uzyskania zadowalającego nas efektu ;)


PRZED


PO


Jak widać, producent nie kłamał :) Z pokazanych zdjęć nie jestem zadowolona... To nie jest wina mikrowłókien ale mojego tuszu... Niestety z braku funduszy aktualnie posiadam tusz, który skleja mi rzęsy. 

Aby efekt był najbardziej pożądany, polecam używać szczoteczki, która dokładnie rozdziela i rozczesuje rzęsy. Wtedy będziemy miały pewność, że pokażemy się z pięknym wachlarzem długich rzęs ;)



Używałyście tego produktu? A może znacie inny? 

Jakie są wasze metody na super długie rzęsiory? 

8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten produkt :) Ja używam tylko zalotki i tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że te jednak białe włoski nieco prześwitują, bo tusz ich nie pokrył i wygląda to jak pajęczyna, nie mówiąc już właśnie o tych posklejanych rzęsach :p ale skoro wina tuszu, no to tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że to zdjęcie jest średnie ale szczerze mówiąc nie chciało mi się go poprawiać już haha :D Zapewniam Cię, że jeżeli ładnie rozczesze się rzęsy to efekt jest zupełnie inny, z resztą nawet na pierwszym zdjęciu już widać, że one nie wyglądają tak jak powinny :D Długo zastanawiałam się czy w ogóle dodawać te zdjęcia oczu... Ale stwierdziłam, że pokażę przynajmniej efekt jeżeli chodzi o zmianę długości ;)

      Ps. Użyłam produktu do ciemniejszego makijażu i tym razem już ładnie wytuszowałąm i starannie rzęsy, to rzeczywiście usłyszałam, że wyglądają jak te doklejone ;)

      Usuń
  3. gdzie można kupić ten produkt? na jakiej stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się go kupić w internetowej drogerii www.ladymakeup.pl za ok 17 zł ;) i z tego co się orientuję to jest najtańsza cena ;)

      Usuń
  4. Nie potrzebuje takich rzeczy do rzęs :) moje są z natury długie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!