Rimmel Lasting Finish- korektor


Istnieje wiele dobrych korektorów z profesjonalnych serii, które idealnie kryją cienie pod oczami i inne niedoskonałości skórne. Sztuką jest jednak znaleźć dobry produkt drogeryjny, który nie zrujnuje naszej kieszeni, szczególnie, jeżeli nie jesteśmy zawodowymi wizażystkami. 


Niedawno Rimmel wypuścił nowość, Lasting Finish Concealer. Skusiłam się na wypróbowanie go w sklepie i od razu wiedziałam, że będzie to miłość od pierwszego wejrzenia. 

Większość osób stosuje go miejscowo na wypryski i innych nieprzyjaciół, ja często nakładam go również pod oczy. Formuła jest dosyć ciężka, więc nie wszystkim przypadnie do gustu, ponieważ ma tendencje do zbierania się w załamaniach. Rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste. Nakładam niewielką ilość patrząc się cały czas do góry, a następnie gruntuję go ulubionym pudrem. Opakowanie zawiera 6 g produktu, czyli będziemy musiały się nieźle namęczyć, aby zużyć go w krótkim czasie. 


Wybrałam najjaśniejszy kolor, który pięknie rozświetla moje cienie pod oczami. jak radzi sobie z wypryskami? Najlepiej zobaczycie to na zdjęciach. 


Cena: ok. 28 zł

4 komentarze:

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!