WYNIKI ROZDANIA LIPIEC!


Witajcie! My z Patrycją już gotowe na weekend, ale zanim wyjedziemy mamy dla Was wyniki rozdania w którym mogłyście wygrać zestaw kosmetyków AA :) 

Oto zwycięzcy wytypowani w drodze losowania:
ŚWIAT URODY 159
RUDY WŁOS KASIA SOBOLEWSKA

Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy catvaapocalypse@gmail.com. Czekamy 5 dni, jeśli nie dostaniemy odpowiedzi będziemy musiały wylosować kolejne osoby. 

Dziękujemy za wzięcie udziału w rozdaniu. Wkrótce przygotujemy dla Was kolejne. Wybieramy się na Bałkany, może macie ochotę wypróbować jakieś chorwackie kosmetyki? :) 

6 komentarzy:

  1. Ojeeej, ale się cieszę. Dziękuję bardzo i gratuluję!:)
    Już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedze sobie nad basenem a tu taki news - dzieki mail poszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zglosily sie wszystkie zwyciezczynie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny bardzo proszę o kontakt na kasdwaraz@gmail@com gdyż do dziś nie dostałam nagrody. Wysłałam do was maile, jednak nie mam odpowiedzi. Proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!