Bourjois 123 PERFECT Podkład



Hej Kochani! Dzisiaj chciałabym zrecenzować dla Was mój ulubiony  podkład marki Bourjois. Zapewne większość z Was więcej słyszała o healthy mixie, który również posiadam, ale 123 Perfect zdecydowanie bardziej sprostał moim oczekiwaniom. 



Wszystkie z Was, które mają cerę tłustą lub po prostu świecącą się strefę "T" na pewno wiedzą jak rozświetlające podkłady mogą utrudnić nam życie. 123 Perfect ma wykończenie matowe i w moim przypadku eliminuje problem z błyszczeniem się jak lampa na choince. Posiada w sobie trzy pigmenty: żółty, fioletowy oraz zielony, które pomogą zredukować zasinienia oraz zaczerwienienia. Ponad to jak każdy podkład z Bourjois ma w sobie żółte tony, które są pożądane u większości Europejek. Ja nie znoszę różowych podkładów, albo tych całkowicie beżowych, które wyglądają na twarzy jak maska. 


Krycie jest średnie, ale znacznie lepsze niż w przypadku healthy mix'a. Formuła tego fluidu jest nieco bardziej gęsta i nie posiada tak ładnego kwiatowego zapachu jak wcześniej wspomniany ulubieniec wielu Polek. Powiedziałabym, że pachnie raczej typowo kosmetycznie, ale nie przeszkadza to w niczym, ponieważ po nałożeniu niczego już nie czujemy. 
Nie jest ciężki, nie czuć go na twarzy, nie ściąga skóry, nie tworzy maski. Opakowanie to tradycyjna buteleczka z pompką. 
Minusy? 
Na pewno kwota, którą musimy zapłacić. Nie polecam zakupu bez promocji. Uważam, że marka Bourjois jak na tę drogeryjną ma bardzo zawyżone ceny.Poza tym produkt ma tendencję do oksydowania. Z tego własnie powodu zakupiłam najjaśniejszy kolor.

A Wy co sądzicie o tym podkładzie?

5 komentarzy:

  1. Zawsze miałam na niego chęć, tylko cena nigdy nie pozwoliła na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może się kiedyś zdecydują na któryś z podkładów Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja go nie znam jednak bardzo mnie kusi i pewnie kupię go na jakiejś promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie go,szczególnie jesienią i wiosną. Niestety czasem podkreśla suche skórki przy nosie których normalnie nigdy nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go kupiłam dawno i go nie znoszę za jego utlenianie się bo już po godzinie jak nie mniej wyglądam jak pomarańcza.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!