Brushegg czyli słodkie jajeczko do mycia pędzli


Dzisiaj dosyć krótko, o różowym jajeczku, które naprawdę podbiło moje serce. Zastanawiałam się czy zrobić jedną notatkę z haulem zakupowym z Aliexpress ale chciałabym się bardziej rozpisać na temat poszczególnych produktów. W każdym razie jeżeli jesteście zainteresowane to zapraszam do czytania dalej :)



Z cała pewnością mycie pędzli nie należy do przyjemnych czynności, szczególnie wtedy, gdy nasza kolekcja jest całkiem spora i nadchodzi czas w którym trzeba je wyczyścić. To silikonowe jajeczko ułatwia nam pracę. Uwierzcie mi... Moją zmorą było to, że kiedy spędzałam dużo czasu czyszcząc pędzle niszczyłam sobie strasznie ręce :( 



Brushegg wykonane jest z gumy, jest bardzo milutkie i dosyć plastyczne.w otwór mieszczą się 2 palce i już możemy przechodzić do rzeczy. Nie trzeba się martwić, że w jakiś sposób uszkodzimy pędzle, wręcz przeciwnie, mam wrażenie że sprzyja im takie traktowanie :) Fakt jest taki, że poprzez swoją fakturę czas mycia skraca się o połowę, serio! I najważniejsze... domywa moje flat topy do podkładu :)  Zajmuje naprawdę mało miejsca, więc bez obaw możemy zabrać go w podróż!



Możemy trafić na całą gamę kolorystyczną tego jajeczka. Według mnie najsłodszy jest różowy i taki właśnie wybrałam. Możecie znaleźć je chociażby na allegro i koszt takiego małego pomocnika wynosi od 15 do 30 zł. Ja na Aliexpress zapłaciłam ok 4zł...

Informacja dla was... Nie dajcie się zwieść napisom oryginał itp! Jajka wykonane są z takiego samego materiału wyglądają tak samo i robią to samo... Moim zdaniem nie warto przepłacać za coś, co możemy dostać 3/4 taniej i tak samo będzie spełniało swoją rolę :)

Posiadacie Brushegg u siebie w domu? A Może chciałybyście, aby takie jajo znalazło się w kolejnym rozdaniu? :) Piszcie! Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi :)

7 komentarzy:

  1. Nie posiadam takiego gadżetu, ale zbliża się pora mycia pędzli, więc o tym pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad kupnem tego czyściciela i przekonałaś mnie do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie jajko, zamawiałam na ebay'u za kilka zł, faktycznie nie ma co przepłacać szczególnie za takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny proszę o kontakt w sprawie nagrody, którą u was wygrałam, nie otrzymałam paczki do dziś, nie wiem czy nie zaginęła na poczcie, może dostałyście zwrot. Odezwijcie się proszę, bo chcę wyjaśnić sytuację. kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go w Niemczech w drogeriach DM, na pewno kupię, bo nawet na kilka pędzli (bardzo brudnych) warto wydać kilka euro :]

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie paczka do dzis nie doszla. sprawdzcie prosze czy nie dostalyscie zwrotu. wiem, ze do tej drugiej osoby dotarla, bo sie z nia kontaktowalam. jesli wyslalyscie poleconym lub paczka po nr nadania latwo zobaczyc co sie stalo. ja na chwile obecna nic nie dostalam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij się do nas na naszym facebookowym fanpejdżu, pozdrawiamy.

      Usuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!