❤Jesienni ulubieńcy ❤


Każda pora roku rządzi się swoimi prawami. Latem stawiamy przede wszystkim na zdecydowane, jasne, często neonowe kolory. Jesienią natomiast większość z nas decyduje się na stonowane fiolety, bordo, wszelkie odcienie brązu, no i oczywiście czerń. 
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kilka moich kosmetycznych i niekosmetycznych ulubieńców na tą deszczową pogodę.




Paletka My Secret Autumn Blossoms

Jestem wielką fanką paletek My Secret, które znajdziemy w każdej Drogerii Natura. Moją ulubioną jest ta z nowej kolekcji, w której dominują piękne, jesienne barwy. Dwa cienie są o wykończeniu matowym, a dwa satynowym. Moim ulubionym jest piękny, chłodny brąz, który lubię nakładać zarówno w załamaniu, jak i na całą powiekę. Paletka kosztuje zaledwie 12 zł, więc myślę, że warto się skusić, skoro możemy wykonać nią pełny makijaż zarówno dzienny, jak i wieczorowy. 


Golden Rose Vision Lipstick 125

Co tu dużo mówić, o szminkach GR powstało bardzo dużo wpisów. Królują w mojej kosmetyczce, jeśli chodzi o makijaż ust i raczej się to nie zmieni. Z serii Vision Lipstick polecam odcień 125, czyli piękny ciemny fiolet. Satynowa formuła nawilży nasze usta, poza tym jest bardzo trwała.


Wibo Lip Lacquer Nr 1

Dawniej nie przepadałam za tym produktem, ponieważ ciężko się z nim pracuje, łatwo pobrudzić sobie zęby, a krycie jest raczej średnie. Przeprosiłam się z nim dopiero teraz, ponieważ czasami aż prosi się o jakiś błysk na ustach i nie aż tak zdecydowany akcent, który osiągniemy szminkami. Bardzo ładnie pachnie i trudno się oprzeć przed jego zjedzeniem. 


Golden Rose Matte Lipstick Crayon 03

Ta szminka w kredce już raz pojawiła się w ulubieńcach i sądzę, że nie odstawię jej aż do wiosny. Kolor jest bardzo chłodny, ciemny i odważny, ale za to jaki piękny! Ma dosyć dobrą trwałość, jednak mimo wszystko staram się nie jeść czegoś wymagającego, kiedy mam ją na ustach. 


Semilac 099 Dark Purple Wine

Kolor niemal identyczny jak pomadka w kredce od GR. Ostatnio caly czas noszę hybrydy i jestem zakochana w wygodzie, którą dają. Ciemne kolory niestety są trudniejsze w pracy i wymagają dłuższego utrwalenia pod lampą, szczególnie LED, ale warto. 


Torba H&M

Cudowny prezent od mojego chłopaka. Piękna, duża, lekka, pojemna. Śmigam w niej niemal codziennie na uczelnie. Pomieści w sobie wszystko. Ma dwie przegródki zapinane na złoty zamek, oraz bardzo dużą przestrzeń na środku, która doskonale przyda się do ulokowania tam książki, czy termo-kubka z gorącą kawą. 


Reserved kapelusz 

Płaszcz i kapelusz, czy może być coś bardziej eleganckiego? Kiedy zobaczyłam go w Reserved, po prostu nie mogłam przejść obojętnie. Piękne, fioletowe rondo połączone z czernią, to coś, czego potrzebowałam w swoim życiu. Filc jest bardzo miękki i przyjemny. Jedynym minusem jest to, że bardzo się brudzi.

Jestem bardzo ciekawa Waszych ulubieńców! Koniecznie linkujcie wpisy w komentarzach :)


5 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba! Tylko ten kapelusik nie do końca w moim stylu :) ale kosmetyki bym Ci podkradła. Moja tonacja. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba H&M cudowna! Przepiękny kolor! :) Kredka z GR też super.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!