Paczka od Rimmel Wake Me Up! + Wyniki konkursu

Dzisiaj czeka na was dużo ciekawostek :) Po pierwsze chce wam zaprezentować paczuszki kosmetyków, które dostałyśmy z Karoliną od firmy Rimmel oraz wyniki naszego pierwszego blogowego rozdania :) Zapraszam!





Pierwszą rzeczą, którą chcę wam przedstawić jest Podkład Wake Me Up. Ten podkład ma wiele zwolenników jak i przeciwników. Jest nietypowy, ponieważ zawiera  w sobie drobinki, które mają perfekcyjnie rozświetlić naszą cerę. Muszę powiedzieć, że na początku bałam się takiego efektu, ponieważ przyzwyczajona jestem do bardziej matujących podkładów, jednak ten naprawdę przypadł mi do gustu.





Jeżeli chodzi o krycie to tutaj nie możemy za bardzo poszaleć. Na szczęście akurat nie mam większych problemów z niechcianymi gośćmi na mojej twarzy więc z przyjemnością go używam. Przez jego płynną konsystencję daje naturalny, świetlisty efekt. Ładnie wyrównuje koloryt cery a przez witaminę C, która zawarta jest w podkładzie oraz SPF 15 nadaje się na lato.

Cena to ok 40 zł





Kolejną rzeczą, którą znalazłam w paczce była nowość Rimmela w postaci tuszu do rzęs. Pierwsze co przypadło mi do gustu to wyjątkowy, wiosenny design! Kolejną rzeczą jest... Zapach! Jest to pierwszy tusz, który pachnie ogórkiem!

Niestety... moje rzęsy przyswajają  tylko silikonowe szczoteczki abym w pełni była zadowolona z efektu. Aczkolwiek ten tusz nie jest zły. Ma dużą szczoteczkę i widzę, że rzęsy są wydłużone. Efekt jest naturalny. W konsystencji jest taki rzadki... podejrzewam, że to efekt nowości i lepiej będzie się zachowywał na moich rzęsach, kiedy trochę podeschnie.

                                                                                                                                                                  


A teraz... wyniki konkursu!!!!!!


W rozdaniu wzięło udział aż 35 z was! To dla nas wielka przyjemność, że nagrody przypadły wam do gustu :) No ale do rzeczy...

Jedna osoba mogła zdobyć maksymalnie 3 losy... 

Jeżeli publicznie obserwujesz bloga+ wstawiłaś baner masz 1 los
Jeżeli polubiłaś fanpage na facebooku masz dodatkowy 1 los
Jeżeli udostępniłaś link z konkursem masz dodatkowy 1 los

Przykładowa Anna Kowalska mając 3 losy miała numerki 1,2,3
Przykładowa Kasia Nowak mając 1 los miała numerek 4 itp.


Tak więc po przyznaniu odpowiedniej ilości losów wygrywa....


Czyli... Gosia, właścicielka bloga body-hair-life.blogspot.com

         GRATULUJEMY! :)


9 komentarzy:

  1. Świetna paczuszka, sama chętnie bym taką przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chętnie chciałabym otrzymać te RIMMEL zestaw <3
    Gratuluję wygrania tak świetnych kosmetyków :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Napisałam do Ciebie wiadomość prywatną na google+ o ile pamiętam. Przeczytaj i napisz ta dane do wysyłki :)

      Usuń
  4. Również dostałam paczkę od Rimmela :) Gratuluję również zwyciężczyni rozdania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dostania się do akcji Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!