Ile kosztuje twój makijaż?

Dzisiaj wpis bardzo nietypowy. Zainspirował mnie do tego już dosyć stary challenge "Makijaż do 100 zł" Zawsze myślałam sobie, że co jak co ale 100 zł to jest dużo i spokojnie moja kosmetyczka się w tym zamyka.







Otóż sprawy się trochę skomplikowały. Wiadomo, przeważnie kupujemy albo dokupujemy pojedyncze kosmetyki, które są jakimiś nowościami lub po prostu skończył nam się dany produkt. Prawdziwa łowczyni promocji ( np. ja) nie przejdzie obojętnie obok przecenionego kosmetyku na drogeryjnej półce! I tak się zbiera i zbiera...

Oczywiście zawsze mamy w kosmetyczce nas MUST HAVE czyli kosmetyki, które towarzyszą nam każdego dnia i bez których nie wyobrażamy sobie makijażu.

Pokażę wam dzisiaj mój niezbędnik do makijażu. Nie są to jakieś mega drogie produkty. Wszystkie są drogeryjne upolowane przeważnie na promocjach. Sprawdzimy, ile kosztuje mój makijaż! I czy nieświadoma tego co kupuję, zmieszczę się w 100 zł? :)

Mój Daily Make- Up:

1. Podkład. Rimmel Lasting Finish (na promocji)                                    25 zł
Nie chcę o nim mówić za wiele, recenzja niedługo :)

2. Korektor pod oczy Makeup Revolution                                             10 zł

3. Puder sypki Manhattan (na przecenach)                                           15 zł

4. Baza pod cienie KOBO na promocjach                                               10 zł
 Recenzja również niedługo

5. Paletka matowych cieni Makeup Revolution                                    20 zł

6. Żelowy eyeliner Maybelline (na przecenach)                                    18 zł

7. Mascara Lovely Pump Up  (na przecenach)                                        4 zł

8. Zestaw do brwi Makeup Revolution                                                 15 zł

9.  Cielista kredka My Secret                                                               6 zł

10. Bronzer KOBO                                                                               20 zł

11. Róż My Secret (na przecenach)                                                        6 zł

12. Konturówka Golden Rose                                                                7 zł

13. Szminka Golden Rose                                                                     11 zł
                                                                                   ________________________________
                                                                                                             
                                                                                                        167 zł

.... Muszę wam powiedzieć, że jestem w szoku. Nie miałam pojęcia, że cena mojej kosmetyczki będzie tak wysoka. Wolę nawet nie myśleć, co byłoby gdybym kupiła te rzeczy w regularnych cenach :P

Oczywiście, wiadomo, kosmetyki służą nam określoną ilość czasu, nie są jednorazowe ale i tak końcowy wynik robi wrażenie :)

Dziewczyny! Tak się tylko wydaje, że mało wydajemy na kosmetyki :) Jeżeli chcecie przyłączyć się do zabawy, chętnie w komentarzach poczytam za jaką cenę jest wasz makijaż! :)

                                                                                                                                                            


Mam do was ogromną prośbę! Mój znajomy bierze udział w konkursie na najlepszy zespół! To dla niego wielka szansa, ponieważ między innymi daje możliwość nagrania singla w studiu, sesja zdjęciowa zespołu oraz promocja medialna. 

Jedyne co trzeba zrobić, to zagłosować na zespół RADIOSTACJA w podanym poniżej linku!


>>>KONKURS MUZYCZNY KLIK <<<

Nie potrzeba tutaj żadnych rejestracji ani nic z tych rzeczy! Tylko jedno niezobowiązujące kliknięcie! A jemu bardzo może to pomóc :)

Aby zbliżyć wam temat, podsyłam link do jednej z jego piosenek :)







Przypominam również o naszym pierwszym rozdaniu, w którym do wygrania są fajne, wiosenne propozycje kosmetyków do makijażu i nie tylko! :)





4 komentarze:

  1. Ja się boję sprawdzić ile mój kosztuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam po co liczyć, ponieważ jeszcze nie mam masy kosmetyków, muszę najpierw ich pozbierać i zobaczyć, które są do mojego makijażu potrzebne i dopiero wtedy będę sprawdzać :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobiłam sobie listę WSZYSTKICH kosmetyków wraz z ceną i je zsumowałam... Ilość i cena mnie poraziła i tak naprawdę dopiero to mnie zmotywowało do ograniczenia zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!