Catrice Eyebrow Filler


Hej! Dzisiaj mini recenzja maskary do brwi od Catrice. W drogeriach możemy dostać coraz więcej produktów tego typu. Czy warto się nimi zainteresować? 

Na rynku możemy dostać zarówno produkty barwiące, jak i bezbarwne. Te drugie służą jedynie do ułożenia brwi i trzymania ich w ryzach przez cały dzień. Prezentowana maskara od Catrice zawiera w sobie kolor, który minimalnie może rozjaśnić ciemne włoski, jednak nie jest to taki intensywny efekt, który dałyby nam cienie, czy farbki. 

Do zakupu tego produktu namówiła mnie Pani w Naturze, kiedy mogliśmy kupić kosmetyki do makijażu w promocji -40%. Nie żałuję wydanych pieniędzy, ponieważ maskara sprawuje się idealnie, jeśli chodzi o ujarzmienie poszczególnych włosów. Daje znacznie lepsze efekty niż wosk z Makeup Revolution dołączony do kasetki cieni. Można stosować ją po uzupełnieniu brwi sypkim produktem, ale ja ostatnio wolę bardziej naturalny efekt i używam jej solo. 
W opakowaniu znajdziemy 6,5 ml produktu, a szczoteczka jest bardzo mała i precyzyjna. Bez trudu zaaplikujemy nią żel, tam gdzie tego chcemy. 
Cena regularna: ok 15 zł. 

Próbowałyście? Lubicie stylizować Wasze brwi? :)

5 komentarzy:

  1. Szkoda że mam tak daleko do Natury. To już kolejna pozytywna opinia o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, ale moich włosków nie chce trzymać w ryzach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi interesująco, ale nie potrzebuję :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale szukam jakiejś fajnej maskary do brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!