[Podsumowanie] Lipiec 2014


Witajcie! Wcześniejsze podsumowanie- póki mam dostęp do internetu :).  W tym miesiącu ponownie udałam się do fryzjera, gdyż nie byłam zadowolona z poprzedniego cięcia. Włosy były za ciężkie i potrzeba im było małego wycieniowania. Obserwując zachowanie  "profesjonalnej" fryzjerskiej farby stwierdziłam, że powracam do malowania henną. Po raz pierwszy planuję zakup khadi, stąd moje pytanie do Pań, które mają patent na mieszanie, w jakich proporcjach i jakie odcienie powinnam połączyć, aby uzyskać kasztanowy kolor? 

W lipcu stosowałam dużo drogeryjnych kosmetyków, które nieudolnie próbuję skończyć. Były to między innymi: 
  • Odżywka do włosów Ziaja masło kakaowe
  • Odżywka Kallos GoGo Repair 
  • Odżywka Nivea Long Repair
  • Maska Lorys z olejem arganowym
  • Maska BioVax przeciwko wypadaniu
  • Maska Kallos Latte
Włosy olejowałam tradycyjnie "Babuszką Agafią". Do zabezpieczania końcówek używałam wspaniałego serum Joanna Rzepa. 
Stosowałam także apteczne szampony przeciw łupieżowe- Emolium oraz Sebiprox.

W sierpniu czeka mnie duże, rosyjskie zamówienie. Moje włosy znacznie lepiej reagują na ziołowe produkty :)

A tutaj moje nowe baby hair ;)

8 komentarzy:

  1. Twoje włosy wyglądają naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak te wszystkie inspiracje z Pinterest, czy Zszywki :D Babyhair słodkie :) Twoje włosy lubia ziolowe? Nie boisz sie, ze je przesusza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam z tym jeszcze problemu :) Oczywiście na równi stosuję różne oleje

      Usuń
  3. Ładnie falują. U mnie też jest masa baby hair i strasznie mnie wkurzają bo latają na wszystkie strony i nic nie mogę z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urok hennowania włosów polega na tym, że dopóki nie spróbujesz, nie dowiesz się jaki kolor wyjdzie :-) Ta sama mieszanka da różne efekty, w zależności od naturalnego koloru, stosowanej poprzednio farby i "gatunku" włosów. W Twoim przypadku zaczęłabym od jasnego brązu khadi, zawsze możesz później położyć ciemniejszy odcień, w drugą stronę jest trudniej. Zaczekaj z oceną odcienia co najmniej dwa dni, w tym czasie henna potrafi bardzo ściemnieć, kolor się uszlachetnia. Ja stosuję mieszankę pół na pół jasny brąz z ciemnym i u mnie wychodzi ciemny naturalny brąz, na pewno nie kasztan.
    Malwa

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!