[Recenzja] Odżywka GoGo Kallos Repair


Chyba każda z nas kupiła kiedyś odżywkę, od której nie oczekiwała za wiele, a później okazała się naprawdę świetnym produktem. Właśnie taka jest GoGo Kallos, niby zwykły przeciętniaczek, ale robi więcej, niż popularne produkty znanych marek. 

Opakowanie
Przyjemna wizualnie, wyciskana tubka. Nie ma problemów z dozowaniem produktu.

Zapach 
Nie wyróżnia się niczym szczególnym. Zwykły, typowo kosmetyczny. Nie zostaje długo na włosach. 

Konsystencja
Dosyć rzadka, na szczęście nie przecieka przez palce i produkt możemy z łatwością rozprowadzić na mokrych włosach.

Cena/ Dostępność
Ok. 5 zł w drogeriach Hebe (aż grzech nie wypróbować, prawda?)

Skład


Działanie
Odżywka GoGo Kallos Repair, to z całą pewnością jeden z lepszych produktów, które możemy dostać za tak niską cenę. Pomaga mi rozczesać włosy i nie obciąża nich. Zawsze ładnie się układają, są aksamitne w dotyku.  Spektakularnych efektów regenerujących nie ma, ale wydaje mi się, że gdybym ich bardzo potrzebowała, to sięgnęłabym po coś z wyższej półki. Odżywkę polecam wszystkim tym, którzy nie mają dramatycznie zniszczonych włosów, a potrzebują jedynie minimalnego polepszenia ich kondycji. 

6 komentarzy:

  1. Nie miałam tej odżywki, ale miałam zwykłego kallosa i niezbyt się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, chociaż Kallosy wciąż mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, ale lubię produkty do włosów z glikolem propylnowym i emolientami, ładnie nawilżają mi włosy, zatem może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tej odżywki bo nie ma w moim mieście Hebe :/ zdjęcie składu takie nie zbyt czytelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jej jeszcze nigdy, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat zastanawiałam się nad zakupami w Hebe, więc chyba się po wybiore jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!