Maska Biovax, Kreatyna + jedwab


Uwielbiam saszetki z maskami Biovax. Są małe, wygodne, lekkie, jedna wystarcza na dwie aplikacje kosmetyku. Dzięki temu możemy wypróbować, jak nasze włosy zareagują na produkt, bez potrzeby wydawania pieniędzy na duże opakowanie. Ja skorzystałam z promocji w sklepach sieci Biedronka. Do tej pory próbowałam maski przeciwdziałającej wypadaniu i tej z trzema olejami. Zaopatrzyłam się także w serum "Argan, Makadamia, Kokos", którego recenzje możecie znaleźć w "Testach". 

Dzisiaj skupimy się na bardzo przyjemnym produkcie, którym jest maska Kreatyna + Jedwab. 

Opakowanie
Mała saszetka o pojemności 20 ml. Spokojnie wystarcza na dwa mycia. Niestety raz otworzona nie daje się ponownie zamknąć, więc musimy uważać, aby produkt z niej nie wypłyną. 

Zapach
Bardzo przyjemny, typowo kosmetyczny, długo utrzymuje się na włosach.

Konsystencja
Dosyć gęsta, łatwo rozprowadza się na włosach. 

Skład


Cena/ Dostępność
Duże opakowanie kupimy w większości aptek i drogerii od 15 do 25 zł,  małe saszetki, które często pojawiają się w Biedronkach, to koszt 1,99 zł. 

Działanie
Uważam, że to jedna z lepszych masek, które miałam przyjemność testować. Włosy nie są po niej obciążone, bardzo ładnie się układają przy jednoczesnym osiągnięciu dużej objętości. Nie ma problemu z rozczesywaniem. Loki są nawilżone i przyjemne w dotyku. Efekt utrzymuje się do następnego mycia. Co prawda wymaga długiego i intensywnego płukania, ale nie powinno być to żadną trudnością. Na pewno kupię duże opakowanie. 

Testowałam przez: 3 tyg
Moja ocena: 9/10

10 komentarzy:

  1. Lubię chyba wszystkie wersje maseczek z Biovaxa.
    Szczególnie do gustu przypadła mi brązowa z olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ciekawa ta maseczka..kurcze w moich biedrach nie widzę tych saszetek :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę w końcu zakupić taką saszetkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam kilka saszetek w Biedronce, ale jeszcze nie używałam. Jest nadzieja, że u mnie ta maska też się dobrze sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie gliceryna w dużym słoiczku była niżej w składzie ;)
    Również ją uwielbiam, mało co tak skręca mi włosy, jak ona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez przepadam za maseczką przeciw wypadaniu. Jest cudowna na skalp ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze żadnej maski biovaxa, ale jestem zacofana :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maska jest tak popularna że w mojej biedronce już dwa razy była wykupiona zanim pofatygowałam się do sklepu ;) Mam nadzieję że w końcu uda mi się ją dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze przyjemności próbować tej maski. Chyba czas nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo polecam, możesz ją kupic w Lidlu chyba :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!