[Recenzja] Nawilżający szampon Emolium


Z pewnością wiele z Was ma problem z wysuszoną skórą głowy i łupieżem, który pojawia się przy okazji. W aptece znalazłam na to świetne rozwiązanie. Produkt co prawda nie należy do tanich (ponad 20 zł) ale efekty widać już po pierwszym zastosowaniu. 

Nie zawiera soli, siarczanów ani SLS. Jest hypoalergiczny, bez barwników, parabenów, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Pediatryczne. 

Jeśli chodzi o opakowanie, jest to tradycyjna tubka, w której zamknięty jest płyn o dość rzadkiej konsystencji. Zapach nie powala, w końcu jest to produkt typowo leczniczy. Co prawda słabo się pieni, ale natychmiastowo przynosi ulgę podrażnionej skórze. 
Nawilżenie na długości również jest widoczne. Włosy są wygładzone i bardzo przyjemne w dotyku. 
Szczerze powiedziawszy, nie wiem, jak jest z jego dostępnością. Ja zrobiłam zakupy w Aptece Zielonej i zapłaciłam ok. 23 zł. Jak na szampon- cena średnio atrakcyjna, ale ulga, którą poczułam po jego zastosowaniu jest warta każdej ceny. Polecam skórze problematycznej :).



2 komentarze:

  1. szkoda tylko, że słabo się pieni, bo to pewnie znacznie wpływa na jego wydajność

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam takowych problemów skórnych,ale szampon wydaje się być całkiem przyzwoity ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!