[Recenzja] Maska Gloria


Maska Gloria za sprawą swoich nawilżających właściwości i niskiej ceny stała się pozycją obowiązkową u większości Włosomaniaczek. W mojej miejscowości dopiero otworzono Auchan, więc testuję ją z wielkim opóźnieniem. Gdybym miała na to szansę, kupiłabym ją znacznie wcześniej, ponieważ okazała się genialna.

Opakowanie
Jak u większości masek- nic innowacyjnego. Łatwo się otwiera i zamyka. Delikatna, niebiesko- biała szata graficzna prezentuje się bardzo skromnie, ale nam przecież chodzi o działanie!

Zapach
Delikatny, powinnam powiedzieć, że "chmielowy", jednak dla mnie pachnie jak różane kosmetyki. Długo utrzymuje się na włosach.

Konsystencja
Dosyć rzadka, jednak nie ma problemu z rozprowadzeniem jej po całej długości włosów.

Cena/ Dostępność
Ok. 5 zł w sklepach sieci Auchan

Skład


Działanie
Producent zapewnia, że odżywka regeneruje strukturę zniszczonego włosa, odżywia go i wzmacnia. Włosy odzyskują zdrowy wygląd i połysk. Łatwiej się układają, rozczesują i nie elektryzują. Wyciąg z szyszek chmielu wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu, chroni przed łojotokiem i łupieżem.
Muszę przyznać, że z nawilżeniem radzi sobie naprawdę dobrze. Byłam bardzo zaskoczona, bo działa lepiej niż droższe maski znanych producentów.  Włosy łatwo się rozczesują i nie są oklapnięte. Żałuję tylko, że nie widzę efektów związanych z redukcją łupieżu i łojotoku, z którymi ostatnio się borykam (być może jest to wina któregoś z kosmetyków).

Moja ocena: 8/10

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam, zwłaszcza do wzbogacania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że tania, to dobrze nawilża, świetnie, że się u Ciebie sprawdza :) Ja niestety też nie miałam okazji jej wypróbować wcześniej, a nawet teraz (hah, nie mam w okolicy Auchana) :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie miała tyle innych kosmetyków do włosów, to pewnie skusiłabym się na jej zakup. Ale mam zapasy na jakieś pół rok :-( jest na mojej wish liscie w każdym razie :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji wypróbować bo do Auchan mam dosyć daleko ale może kiedyś się zbiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś nie przekonuje ta maska :D na razie zostaje przy tym co służy moim wlosom dlatego zamówiłam drugie opakowanie marokankiej czarnej planeta organica :D

    OdpowiedzUsuń
  6. (nie wiem czy sie dodal komentarz to pisze jeszcze raz) Mnie jakoś nie przekonuje :D Ostatnio przez redukcję wydatków postanowiłam, że chwilo wstrzymam sie z eksperymentami i pozostanę przy tym co służy moim włosom dlatego amówiłam kolejne opakowanie maski marokańskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam marokańskiej, ale mam zamiar :)

      Usuń
  7. Mam ją i stosowałam już dwa razy. Jak na razie mam co do niej wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy jej nie miałam, a sporo o niej słyszałam ;) jednak w mojej okolicy nie ma Auchan ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam ją przez allegro,gdyż w pobliżu mojego miejsca zamieszkania nie ma sklepu Auchan :(
    Zobaczymy jak będzie działała w przypadku moich kręciołków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powala mnie działanie tej maski.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!