[Podsumowanie] Kwiecień


Trochę spóźnione, ale w związku z pracą nawet nie miałam siły, żeby zalogować się na bloggera :). W kwietniu, po kilku miesięcznej przerwie odwiedziłam fryzjera, który skrócił moje włosy o parę dobrych centymetrów. Był to zabieg celowy, chciałam dać im nieco wytchnienia po zimie i zaniedbaniu regularnego olejowania końcówek. Postanowiłam także nie katować ich farbą i pozwolić się spłukać kolorowi. 

Kwietniowa pielęgnacja:
  • oczyszczający szampon Joanna Naturia z zieloną herbatą
  • nawilżający szampon Love2Mix 
  • odżywczy olej babuszki Agafii
  • Babydream fur Mama
  • Czarne mydło Babuszki Agafii
  • odżywczy balsam z Aleppo
  • odżywka do cienkich włosów Baikal Herbals
  • Maska Gloria
  • Jedwab Biowax
  • Joanna Rzepa serum


5 komentarzy:

  1. Wyglądają jakby były bardziej ożywione!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w kwietniu dużo ładniejszy skręt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają na bardziej nawilżone, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam tego szamponu Love2Mix i jestem z niego bardzo zadowolona. Twoje włosy mają teraz moją wymarzoną długość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy wyglądają dużo lepiej. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!