[Recenzja] Odżywka nawilżająca Alterra


Witajcie! Długo zabierałam się do testowania tej odżywki. Czasu mało, produktów dużo, ale w końcu się udało! Etap "obrażenia" na silikony powoli mi mija- odkryłam, że bez lekkiej, sylikonowej odżywki nie jestem w stanie rozczesać włosów bez ich wyrywania. Mimo to, produkt Alterry zagości na stałe w mojej półce, ponieważ jest świetna i cudownie pachnie! Zapraszam do czytania.


Opakowanie
Bardzo przyjemne, z prostą szatą graficzną, która niczym nie zachwyca (bo z resztą nie taki jej cel). Wygodny dozownik, bardzo łatwo można wydzielić pożądaną ilość. Dwoma słowami: żadnych zastrzeżeń. 

Zapach
Uzależniający, cudowny, egzotyczno- kremowy. Mogłabym wąchać cały czas ( i tak jest, siedzę  i odurzam się granatem).
Konsystencja
Jest gęsta, więc bardzo mi odpowiada. Nie ma problemu z rozpływaniem się na wszystkie strony świata.Trzyma się na włosach i w sposób ławy można ją dokładnie rozprowadzić.

Cena/ dostępność
Kupiłam w promocji za 5,99 zł. Cena regularna wynosi ok. 7. Dostępna w każdym Rossmannie. 

Działanie
Mocną stroną tej odżywki jest to, że... spełnia całkowicie obietnice producenta. Nawilża i wygładza włosy nie obciążając ich. Pomaga z rozczesywaniem. Jest dosyć wydajna, a jakby ktoś używał jej dużo i często, to cena pozwala na to, aby szybko nabyć drugą. Włosy po niej są mięciutkie i świetnie się układają. Niestety zapach nie utrzymuje się za długo. Po dwóch godzinach jest praktycznie niewyczuwalny. Odżywka Alterry reklamowana jest jako "ekologiczna". Faktycznie, skład jest bardzo ładny (spora ilość alkoholi nie wysuszyła mi włosów), nie zawiera "śmieci", które obklejałyby nam włosy, tworząc sztuczną warstwę. Naprawdę dawno nie miałam tak świetnej, lekkiej i uniwersalnej odżywki. Moja ocena : 10/10



10 komentarzy:

  1. muszę w końcu ją nabyć. miałam szampon z tej serii i był w miarę ok, a chętnie wypróbuję coś zachwyca takie rzesze osób:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest dla mnie jak na razie oczyszczający, ale nie jest to taki "hicior" jak odżywka.

      Usuń
  2. Wciąż nie wierzę, że taka ilość alkoholu nie wysusza ;x będę się musiała przekonać o tym w praktyce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dziwiłam. może moje włosy są jakoś dziwne i reagują odwrotnie, ale wiele osób ją pozytywnie zrecenzowało. Poczekamy, zobaczymy, mam nadzieję, że nic się w jej działaniu nie zmieni :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ją :) Mam po niej świetny skręt, włosy nawilżone, mięsiste, ale nieobciązone :) Mam jeszcze morelkową wersję, stare zapasy, też kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tą odżywką się spotkać i miała bardzo podobne efekty na moich włosach...
    Dawno jej nie używałam,przypomniałaś mi za co ją lubiłam.
    Chyba się skuszę i kupię ją jeszcze raz :D

    Pozdrawiam dosu-i-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham krem do rąk z tej serii <3 Jeśli maska i odżywka pachną tak samo (podejrzewam że tak), to lecę do rossmana ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maskęz tej serii, ale odżywkę też mam i czeka na swoją kolej. :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!