[Podsumowanie] Październik

Witajcie Kochane! Kolejny miesiąc za nami, więc czas na październikową aktualizację włosową! Przez cały ten czas skupiłam się głównie na olejowaniu, które zaniedbywałam od samego początku. Niestety zabrakło mi fotografa, więc musimy się zadowolić moimi własnoręcznymi, słabymi zdjęciami. Postaram się to nadrobić w kolejnej notce, w której poczytacie o nowościach kosmetycznych (zostałam do niej specjalnie nominowana :)).

Niestety bardzo niskie jakościowo zdjęcie nie oddaje ich prawdziwego koloru oraz połysku, ale skupmy się na objętości. Delikatnie skróciłam końcówki, ale różnica w długości jest spowodowana lepszym skrętem i uniesieniem, jakie osiągnęłam rezygnując z sylikonów.

Stosowałam:

  • Szampon nawilżający Love2Mix
  • Szampon oczyszczający Joanna Naturia
  • Maskę BioVax przeciwko wypadaniu
  • Maskę łopianową Babuszki Agafii
  • Olejek Babydream fur Mama
  • Kurację z olejkiem arganowym Marion
  • Pomalowałam jak zwykle Color&Soin 7M 










































































5 komentarzy:

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!