Konferencja Meet Beauty

Dzisiaj krótki i nietypowy post! Mianowicie razem z Karoliną dostałyśmy możliwość w uczestniczeniu na Konferencji Meet Beauty!





Jest to konferencja dla bloggerów i vloggerów z całej Polski! Bardzo cieszymy się razem z Karoliną, że nasze zgłoszenie zostało wybrane i mamy możliwość pojechać tam i nauczyć się paru przydatnych rzeczy!

Oprócz warsztatów z fotografii urodowej, makijażowej oraz z tym jak pielęgnować swoje włosy najbardziej jestem podekscytowana, że Was poznam! Będzie to dla mnie niewiarygodnie miłe doświadczenie, zobaczyć się z Wami i porozmawiać. Naprawdę nie mogę się już doczekać. Mam wrażenie, że to będzie niezapomniany dzień, który będę wspominała przez wiele, wiele lat :)

Piszcie w komentarzach, jeżeli też jedziecie na tą konferencję! Jestem bardzo ciekawa ile was jest

DO ZOBACZENIA 24 PAŹDZIERNIKA W WARSZAWIE! <3



2 komentarze:

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!