Coś lepszego niż duo? Klej do rzęs Neicha!


Z pewnością DUO to najpopularniejszy na świecie klej do rzęs używany zarówno przez profesjonalistów jak i amatorów. Trzeba przyznać, że jest wytrzymały, jednak powoli zaczęła mnie denerwować mało wygodna aplikacja, więc postanowiłam spróbować czegoś innego. Jak sprawdził się klej od Neicha? 




Wypowiadać mogę się wyłącznie w samych superlatywach. 
Zacznijmy od atrakcyjnej ceny- na allegro możemy dostać ten produkt za ok. 12 zł. Opakowanie zawiera 5 g kleju, który jest niezwykle ekonomiczny, więc jeżeli rzęsy przyklejacie sporadycznie, to wystarczy Wam na wieki. 

Aplikator to świetny pędzelek, który pozwoli nałożyć nam odpowiednią ilość kleju bez brudzenia czegokolwiek. 
Kolejnym plusem jest to, że szybko schnie i nie zostawia na powiece śladów. 
Jest bardzo wytrzymały i jeszcze nie miałam takiej sytuacji, kiedy odkleiłaby mi się rzęsa. 
Dla mnie to zdecydowanie trafniejszy wybór niż DUO, więc zachęcam do wypróbowania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!