Ziaja Oczyszczanie liście Manuka

Święta i czas odpoczynku szybko minęły. Jeżeli przez ten okres można było chociaż na chwilę zapomnieć o problemach to jednak o codziennym oczyszczaniu twarzy należało pamiętać zawsze.








Jakiś czas temu na półkach Rossmanna zainteresował, gdy szukałam toniku do oczyszczania twarzy napotkałam zgrabną zieloną buteleczkę firmy Ziaja. Jako, że bardzo lubię kosmetyki tej marki i nigdy nie miałam z nimi przykrych doświadczeń postanowiłam wypróbować ten produkt.

Dodatkowo zachęcona pozytywnymi opiniami  na wizażu byłam już pewna zakupu.

U mnie tonik sprawdził się znakomicie. Używam go tak, że opryskuję nim bezpośrednio twarz. Wieczorem, na czystą i suchą twarz. Rano przed rozpoczęciem makijażu. Ma bardzo ładny zapach i pozostawia uczucie świeżej cery. Dodatkowo pozytywnie mnie zaskoczyły jego składniki mikrozłuszczające, przez co cera jest gładka.








Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Cena: ok 7-8 zł


Kolejnym produktem na który się zdecydowałam był krem na noc z tej samej serii.



W połączeniu z tonikiem, krem spełnia swoje zadanie. Stosując od dłuższego czasu rzeczywiście suche skórki znikają a skóra na twarzy jest sprężysta. Połączenie dobrze radzi sobie ze zmianami trądzikowymi. Kładąc się spać mam wrażenie, że twarz cieszy się z tak dobrej pielęgnacji :)



Skład: Aqua (Water), Isohexadecane, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Mandelic Acid, Glyceryl Stearate, PEG - 100 Stearate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Cetyl Alcohol, Panthenol, Zinc Gluconate, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Xanthan Gum, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Triethanolamine

Cena: ok 10 zł

Warto zauważyć, że ceny są bardzo przystępne a kosmetyki wydajne. Czyli to co lubię najbardziej :)

Zmian trądzikowych nie jest łatwo się pozbyć i wie o tym każda z was. Najważniejsza jest systematyczność ponieważ żaden kosmetyk nie da pożądanego efektu od razu. Używam tych produktów ok 3 tygodni i naprawdę zauważyłam poprawę. POLECAM! :)

Moja ocena 5/5


Czego używacie do oczyszczania twarzy? Macie jakieś równie fajne kosmetyki? :)


5 komentarzy:

  1. Miałam go i lubiłam, ale był tak niesamowicie wydajny, że szybko do niego nie wrócę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go już baaardzo długi czas, ale w związku z tym, że u mnie się nie sprawdził (powodował większy wysyp niespodzianek), stoi nadal nieużywany na półce.

    OdpowiedzUsuń
  3. sama niedawno o nim pisałam, ale w połączeniu z informacją o kremie jestem coraz bardziej pewna ze zagości u mnie na stałe. a gdzie znalazłaś krem? bo ja nie wiem gdzie szukać zbyt. a sam żel lekko przesusza mi skórę policzków trochę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu nie musialam szukać, stal niemalże obok toniku i tylko dlatego sie na niego skusiłam :) ja do kompletu chciałabym kupić jeszcze krem na dzień, on jest chyba w białej tubce ale na 100% nie pamietam :)

      Usuń
  4. Tonik sprawdził się idealnie, niestety krem dla mnie to bubel. Zapycha mnie .;/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!