Zmiany zmiany zmiany...

Witajcie!


Pewnie część z was wchodząc na bloga zauważyła małe zamieszanie. 

  • Zmianie uległa domena bloga, która zakończona jest zwykłym .pl
  • Zmieniona została cała nazwa! Sami zobaczycie, że freaky całkowicie do nas pasuje ;)
  • Stary baner został zastąpiony nowym, w całkiem innym stylu. Dlaczego? Zaraz wam wszystko powiem!

Teraz trochę o części merytorycznej..

Wszystkie działania jakie podjęłyśmy były wynikiem spontanicznych decyzji, które miejmy nadzieję nam się opłacą. Od dzisiaj blog nie będzie tylko o włosach... Spokojnie bez paniki! Teksty o pielęgnacji będą nadal dodawane a nawet wzbogacone! Pytacie, jak to?! ... Wzbogacone o nową głowę włosów całkowicie innych niż kręcone!

Jak również zauważyliście dodane zostały nowe zakładki:
  • Make-up 
Nadszedł czas, że świat poznał utalentowaną rękę Karoliny i być może ja pokażę swoje ułomne próby dorównania jej :D To będzie fajne doświadczenie, ponieważ założę się, że wiele z was ogląda te wszystkie tutoriale z pięknymi makijażami. Po 10 minutach pałacie zapałem, że to przecież jest banalne i na pewno uda wam się tak samo! Wtedy chwytacie za swoje pędzle i.... No właśnie mam tak samo! NIE WYCHODZI. Dlatego wychodzę wam z pomocą! Będę się uczyć razem z wami i prace zamieszczać tutaj, a co! Kto powiedział, że wszystkie filmiki o makijażu muszą być idealne?

  • Pielęgnacja
Nie nie włosów... jak zdążyliście się przyzwyczaić ;) W tym miejscu będziemy zamieszczały informacje na temat pielęgnacji ciała, twarzy oraz innych części ciała. Chociaż w sumie dlaczego nie dodawać tutaj postów o pielęgnacji pędzli, sztucznych rzęs czy innych przedmiotów do makijażu? Jak freaky to freaky! Kto nam zabroni? ;)

  • Testujemy
To chyba będzie moja ulubiona zakładka :D co mamy zamiar testować? Wszystko co nam wpadnie w ręce! Od razu na wstępie chcę uprzedzić, że to nie będą kosmetyki z najwyższych półek! Bo nie oszukujmy się kogo na to stać?! Jasne nie wykluczam tego, że kiedyś w końcu dorobimy się jakiejś np. paletki ale może wtedy razem zastanowimy się nad jakimiś tańszymi zamiennikami? ;) Takimi na powiedzmy studencką kieszeń? Dobra, nie wychodzę z planami za daleko!


Oczywiście blog będzie się zmieniał, bo to nie wszystkie niespodzianki jakie planujemy! Jestem pewna, że uda nam się was zaskoczyć

A teraz ostatnie i najważniejsze.....

Być może w poście mogło wam się nie zgadzać kilka rzeczy...
  1.  Mowa o Karolinie w trzeciej osobie bo przecież chwila , ... Karolina nigdy tak o sobie sama nie pisała!
  2.  Liczba mnoga przy tym co MAMY zamiar zrobić... Jakie MY?! Karolina przecież zawsze sama prowadziła bloga!
  3. I wgl JAKIE ZMIANY?!?!?! Jaki make-up, jaka pielęgnacja?!

Powodem całego remontu bloga jestem JA! Patrycja :)

Bardzo miło mi was oficjalnie poznać :) Jestem Patrycja i razem z Karoliną będę prowadzić to miejsce. Jestem studentką stosunków międzynarodowych, zwariowaną romantyczką która uwielbia porządek w kuchni! Lecz w reszcie mojego życia panuje chaos :D. Chciałabym zrobić wszystko na raz i nie zawsze wychodzi, ale łudzę się, że moje roztargnienie może być całkiem słodkie ;) Jestem osobą która uwielbia się uśmiechać i mam nadzieję, że ten uśmiech będziecie potrafili odnaleźć w moich postach! Lubię niespodzianki oraz produktywne spędzanie wolnego czasu :)

Mam nadzieję, że znajdziemy wspólny język! :)

3 komentarze:

  1. Jest bardzo ładnie:) ja bym tylko zwiększyła czcionkę, bo się trzeba skupić mocno, aby przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę ;) Inaczej to wyglądało podczas pisania a inaczej jak już opublikowałam... Wszystkiego będę się uczyć na bieżąco ;)

      Usuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!