Tanie DOBRE pędzle do makijażu


Kiedy myślimy o dobrym, profesjonalnym pędzlu do makijażu na myśl od razu przychodzą nam marki takie jak hakuro, czy zoeva. Włosie, czy to naturalne, czy syntetyczne, zawsze jest w nich wysokiej jakości i ułatwia wykonanie perfekcyjnego makijażu. Niestety ceny tych dobrze znanych marek często odstraszają, szczególnie dziewczyny, które zaczynają swoją przygodę z make-upem. Na szczęście da się dostać na rynku parę modeli, które są bardzo dobrej jakości pomimo niskiej ceny. 





Pierwszą propozycją jest pędzel marki Ali. Typowy flat-top, odpowiednik hakuro H50, służący do nakładania podkładu. Włosie jest zaskakująco dobrej jakości, jest go dużo i jest odpowiednio zbite. Produkt nie wnika między nie, więc możemy maksymalnie wykorzystać wydzieloną ilość fluidu. Na allegro dostaniemy go za ok. 17 zł. 


Jeśli chodzi o konturowanie, również polecę Wam pędzel Ali. Jest niesamowicie mięciutki, aż nie chce się przestać nim malować. Delikatnie ścięty pozwoli nam z dużą łatwością nałożyć bronzer, chociaż u mnie ma bardzo szerokie zastosowanie. Często zdarza mi się nakładać nim róż, czy rozświetlacz. Cena to ok. 7 zł. 


Kiedy będziecie w Rossmannie koniecznie zwróćcie uwagę na płaski pędzelek do cieni z "for your beauty". Mam go już od bardzo dawna, a dalej wiernie mi służy. Ładnie rozprowadza cienie, nie "gubi" włosia i jest bardzo mięciutki. Kosztuje ok. 7 zł.


Ostatnią propozycję dostaniecie w Drogerii Natura za ok. 8 zł. Jest to bardzo przyjemny , delikatnie zaokrąglony pędzelek do cieni. Służy mi do nakładania ich w załamaniu. Włosie oczywiście syntetyczne, ale bardzo milutkie i przyjemnie się z nim pracuje. 

A Wy macie jakieś ulubione, tanie pędzle do makijażu, czy jednak wolicie sprawdzone, kultowe marki? :)

2 komentarze:

  1. Pędzle do cieni z Rossmanna mam już od 5 lat i nie straciły kształtu, nie wypada z nich włosie, były to moje pierwsze pędzle i do dziś mi służą ;) Nie wiem jak dziś z ich jakością. Z AnnCo mam pędzel skośny i cudownie mi się go używa już ponad pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam Ecotools i jestem z nich bardzo zadowolona. Też nie były drogie, kupowałam na allegro :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!