[Podsumowanie] Wrzesień 2014


Z kilkudniowym opóźnieniem- ale jest. Podsumowanie września 2014. Zapraszam serdecznie!

Pod koniec września po raz kolejny użyłam farby Color&Soin w kolorze 8C. Już niedługo podzielę się z Wami moimi wrażeniami w recenzji. Jak już zapowiadałam wcześniej- wracam do intensywnej miedzi. Niestety nie udało mi się samej pozbyć ciemnego brązu na połowie długości, dlatego w październiku udaję się do mojej zaufanej fryzjerki. Mam nadzieję, że wspólnie osiągniemy kolor, na którym bardzo mi zależy. Jak na razie najlepiej załapały końcówki i odrosty... W efekcie nie wygląda to źle, ale zdecydowanie przyda im się fachowa ręka.

We wrześniu stosowałam:

Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło :) .

2 komentarze:

  1. masz piękne włosy, zazdroszczę objętości i długości :) wygląda teraz jakbys miała ombre ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!