[Recenzja] Rewelacyjna odżywka do włosów cienkich Baikal Herbals


Ostatnio moje włosy zmagały się z przyklapem. Szukałam produktu, który ładnie je uniesie i będzie w stosunkowo niskiej cenie- w końcu student biedny jest. Bardzo cieszę się, że zakupiłam produkt Baikal Herbals, który okazał się prawdziwym hitem!

Opakowanie
Niestety, to jedyny mankament tego kosmetyku. Tuba nie posiada dozownika, więc musimy męczyć się z wyciskaniem odpowiedniej ilości odżywki. Póki jest jej dużo- sprawa nie jest taka trudna, ale po dłuższym stosowaniu, możemy mieć z tym poważne problemy.

Zapach
Delikatny, ładny, ale nie pozostaje długo na włosach.

Konsystencja
Dosyć gęsta, nie wycieka przez palce. Ładnie się rozprowadza na całej długości.

Skład
Aqua with infusions of: Thymus Vulgaris Extract, Helichrysum Аrenarium Extract, Sphagnum Extract, Organic Spiraea Ulmaria Extract, Organic Borago Officinalis Oil; Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.

Działanie
Widoczne uniesienie włosów od pierwszego użycia. Nie mam już problemu z przyklapem, wydaje mi się także, że dłużej trzymają swoją świeżość i lepiej się układają. Produkt zasługuje na uwagę także ze względu na niską cenę. Regularnie w sklepie Ukryte w Słowach kupimy go za ok 11 zł. Ja skorzystałam z promocji z okazji Dnia Kobiet i zamówiłam go z rabatem - 20%.
Kolejnym plusem jest łatwość ze spłukaniem odżywki, nie musimy się bać nakładać jej na skalp. Nie zauważyłam aby powodowała podrażnienie lub łupież.
Jeżeli masz problem z objętością swoich włosów i przyklapem, ten produkt może okazać się dla Ciebie. Moja ocena : 9/10


5 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa odżywka. muszę się w końcu przekonać do tych internetowych produktów:))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej odżywce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie któraś odżywka z baikala, ale chyba wybiorę coś z większą ilością olejów, a mniejszą ziółek, a którymi nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lepiej sprawdzają się ziółka, co kto lubi ! :) Spróbować nie zaszkodzi :)

      Usuń
  4. Jeszcze o niej nie słyszałam..
    a ze względu,że mam dość cienkie włosy i zdarza się przyklap to idealna odżywka dla mnie!
    Może kiedyś również przetestuje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!