[Recenzja] Marion Gorąca kuracja do włosów suchych i łamliwych


Jeżeli chodzi o produkty Marion, to uwielbiam ich kurację z olejkiem arganowym, która świetnie zabezpiecza końcówki i ułatwia rozczesywanie. Kiedy zobaczyłam saszetki z samorozgrzewającą się odżywką stwierdziłam, że koniecznie muszę ich wypróbować. Na początek dwa warianty: do włosów suchych i łamliwych z oliwą z oliwek, olejem z orzechów i macadamia, oraz do włosów farbowanych z olejem z dzikiej róży oraz jojoba. Brzmi zachęcająco, prawda? 

Opakowanie
Saszetka z 10 ml płynu. Strasznie niefunkcjonalna, do jej przecięcia potrzebowałam nożyczek. 

Konsystencja
Zupełnie płynna, co skończyło się tragedią. Połowa odżywki wyciekła mi przez palce, gdyż niemożliwością jest utrzymać jej całej w dłoni. Nigdy nie spotkałam się z tak kiepską aplikacją. Trudno rozetrzeć ją w dłoniach, aby zrobiła się ciepła. 

Cena/ Dostępność
Za jedną saszetkę zapłaciłam 1,99 w pobliskim sklepie chemiczno- kosmetycznym. 

Działanie
Niestety, spotkałam się z wielkim rozczarowaniem. Atrakcyjna z nazwy i wyglądu odżywka okazała się niewypałem. Po części z winy umieszczenia płynnej substancji w  niewygodnej saszetce, koszmarnej aplikacji i utraty połowy produktu. 10 ml to niestety za mało na włosy mojej długości i objętości. Nie miały chyba nawet szansy ulec odżywieniu- nie zauważyłam najmniejszych efektów. Co prawda nie obciążyła włosów, ale widziałam , że już ułożyły się w inny sposób, co świadczy o tym, że za bardzo się  nie polubiły z produktem Marionu. Szkoda, bo zapowiadało się naprawdę ciekawie, szczególnie, że uwielbiam oliwę z oliwek i wiem, jak świetnie wpływa na moje włosy. Kurację na gorąco oceniam na zimne 2 punkty. Próbowałyście kiedyś?

2 komentarze:

  1. Nie miałam tego cudeńka, ale za to pokochałam marionowe laminowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam. W sumie to pierwszy raz ją widzę.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!