[Recenzja] Maska nawilżająca Alterra z granatem


Alterra stworzyła cudowną, nawilżającą odżywkę, która pomogła moim przesuszonym włosom. Było tylko kwestią czasu, kiedy zakupię maskę z tej samej serii. W końcu wybrałam się do Rossmanna i od razu wrzuciłam ją do koszyka, a później z ekscytacją nałożyłam na włosy. Muszę przyznać, że... spodziewałam się zupełnie innego efektu. 
Opakowanie
Tradycyjna tubka do wyciskania. Nie ma żadnych problemów z wydobyciem produktu na zewnątrz. 

Zapach
Prawie identyczny, jak ten, którym zachwycałam się przy testowaniu odżywki. Niestety nie utrzymuje się na włosach.

Konsystencja
Niestety bardzo rzadka. Kosmetyk wycieka przez palce. Na początku byłam tym faktem  strasznie zdziwiona.  Oczywiście nie jest to wielkim mankamentem, ale niektórym może przeszkadzać. 

Skład


Cena/dostępność
Ok. 9 zł, dostępne w każdym sklepie sieci Rossmann. 

Działanie
A raczej jego brak... Moje włosy potrzebują dużej dawki nawilżenia. Odżywka z tej samej serii doskonale radziła sobie z suchymi końcami, a dodatkowo powodowała, że włosy "chciały" się kręcić. Maska niestety nie przynosi wraz ze stosowaniem żadnych efektów (tym bardziej zadowalających). Poziom nawilżenia nie wzrasta, a włosy układają się o wiele gorzej niż zazwyczaj. Jestem zaskoczona i zasmucona, że polecany przez wiele osób produkt nie polubił się z moimi lokami. Plusem jest tylko to, że ładnie pachnie. Cała reszta nie zachwyca. Mam nadzieję, że u Was maska Alterry lepiej się sprawdziła. Ja jestem zmuszona ocenić ją na słabą 4.

11 komentarzy:

  1. szkoda, że się nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziła.. U mnie działała świetnie i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również dane było przetestować na swojej czuprynie tą maskę, i podobnie jak u Ciebie, niezbyt mi się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja ulubienica, tak samo jak obie odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ta maska nie leży. Mam ją i czekam aż się skończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się zastanawiam, jak ją zużyć :)

      Usuń
  6. u mnie sie również nie sprawdziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją. Solo była dziwna. Puszyła włosy i w dotyku były gumiaste. Stosowałam ją z olejami i efekty były lepsze. Czasem mnie jeszcze kusi żeby ją kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też ta maska się nie sprawdziła solo , teraz używam jej z żelatyną do laminowania i cudów nie robi , ale jest ok - lepsza niż solo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jej jeszcze nie miałam. Odżywka sprawdziła się na moich włosach bardzo dobrze. Ciągle jestem ciekawa maski i na pewno kiedyś ją wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przelewa się przez palce? :o miałam ją kiedyś i nie przypominam sobie, chyba że coś się zmieniło. niedawno zdenkowałam próbkę tej odżywki. szału nie zrobiła, a tylko spuszyła niepotrzebnie. ale przyznać trzeba że zapach jest przecudowny.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!