[Recenzja] Odżywka nawilżająca ISANA


Długo zwlekałam z zakupem tej odżywki. Zawsze trafiła się promocja na coś innego i dopiero teraz zabrałam się za testowanie Isany. Pierwsze wrażenia nie były najlepsze. Zaniepokoił mnie przede wszystkim mocno chemiczny zapach, który kojarzył mi się z praniem. Do tej pory bardzo mi przeszkadza, jednak efekty sprawiają, że nie przestanę jej używać. 

Opakowanie
Tradycyjne- jak przy większości odżywek. Trzeba mocno ściskać, aby wydobyć odpowiednią ilość produktu. 

Zapach
Jak już wspomniałam- chemiczny. Kojarzy się z proszkiem do prania. Utrzymuje się długo na włosach. Do tej pory się nie przyzwyczaiłam i gdyby nie on, odżywka z pewnością zyskałaby większą notę. 

Konsystencja
Gęsta, łatwo rozprowadza się na włosach. 

Skład


Cena/ dostępność
Odżywkę kupimy w sklepach sieci Rossmann za regularną cenę ok. 10 zł. 

Działanie
Po odżywce Alterra  z granatem moje oczekiwania w stosunku do nawilżaczy są dosyć wygórowane. Nie sądziłam, że kosmetyk Isany będzie mi w stanie ją zastąpić. Na szczęście myliłam się i po raz kolejny trafiłam na bardzo atrakcyjną odżywkę w niskiej cenie. Rossmannowy produkt naprawdę nawilża i ujarzmia moje włosy, jednocześnie nie obciążając ich. Jest bardziej wydajny od Allterry, chociaż o wiele gorzej pachnie i właśnie z tego powodu jestem zmuszona obniżyć ocenę o punkcik. Mój nos jest bardzo wrażliwy i nie toleruje tak chemicznych zapachów. Odżywkę serdecznie polecam wszystkim posiadaczkom suchych, kręconych włosów. 
Moja ocena: 9/10

9 komentarzy:

  1. Bardzo ją lubię, działa idealnie z kapką oleju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją i nie wiem kompletnie co, ale coś bardzo w jej wyglądzie mnie motywuje do eksperymentów i nowych mikstur:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego jeszcze jej nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie ją wypróbuję ;) Zaskakuje mnie jednak cena! Bambusową kupowało się za 5zł @_@

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tej maseczki. Oby się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam. Raczej nie zamierzam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta odżywka jest świetna! Fakt, zapach jest męczący, ale to nie jest najważniejsze. Jak wykończę trochę swoich zapasów, na pewno znowu ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ją, ale 'dupy nie urywa' :D troche za bardzo puszy mi wierzchnia warstwe wlosow... ale one maja tak dziwna strukturę, że nie wiem czy jest coś, co może je ujarzmić...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam isane ostatnio uratowała moje fale zapraszam do mnie www.sacrifice.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!