Mała zmiana

Zdecydowałam się na małe cięcie. Moje włosy są dosyć ciężkie i w pewnym momencie stały się też bardzo oklapnięte. Podzieliłam je na dwie partie- dolna pozostała tej samej długości co była, górna została wycieniowana tak, aby się unosiła a nie skręcała. Wydaje mi się, że nadałam jej odrobinę lekkości.




































Jeśli chodzi o grzywkę: skróciłam ją 2 cm oraz postawiłam na proste cięcie, a nie na ukos. Pozostawiłam także jeden wydłużony fragment aby po myciu, kiedy zacznie się delikatnie kręcić, mógł skomponować się z resztą włosów. 




































Zmiana na tak, czy nie?

3 komentarze:

  1. grzywka super a kolor wybrałaś bardzo odważny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie już się trochę spłukał, był bardziej mahoniowy :)

      Usuń
  2. Oo bardzo mi się podoba ten odcień włosów jak na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!