[Podsumowanie] Sierpień


Tradycyjnie, pod koniec miesiąca małe podsumowanie. Włosów nie malowałam już od ponad 2 miesięcy, nie mogę patrzeć się na mój blond- odrost, ale obiecałam sobie, że wytrzymam jeszcze trochę. Wciąż waham się nad wyborem farby i kolorem. Zastanawiam się, czy wrócić do rudości, czy pójść w zupełnie inną stronę (w brązie nie czuję się za dobrze). 

Nowości, które niedługo doczekają się recenzji:
- Spray przyspieszający porost włosów z chilli Babuszki Agafii 
- Balsam Dr Bio przeciwko wypadającym włosom
- Suplement Biotebal z biotyną 
- Wcierka Diprosalic 

Oprócz tego stosowałam:
-Czarne mydło Babuszki Agafii
-Odżywczy olej Babuszki Agafii
- Maska BioVax przeciwko wypadaniu włosów
- Maska Kallos Latte
-Odżywka Nivea Long Repair
- Balsam Planeta Organica Morze Martwe 

2 komentarze:

  1. Ja tez obiecałąm sobie, że nie sięgnę po farbę, ale okropnie kusi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor ładny :) a nie chcesz wrócić do swojego naturalnego?

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!