Ulubieńcy 2013


Uwielbiam czytać takie posty u Was, dlatego zdecydowałam się na własny ranking najlepszych produktów, które używałam w 2013 roku. O większości z nich, pisałam tutaj, na blogu, ale pojawiła się także perełka, której recenzję będziecie mogli przeczytać po Nowym Roku. 


Nawilżająca odżywka Alterra

Wielki efekt, za małe pieniądze. Recenzję możecie przeczytać TUTAJ




Czarne mydło Babuszki Agafii

Po wypróbowaniu tego cudeńka rzuciłam wszystkie szampony w kąt. Jest świetne, już wkrótce o nim napiszę!



Maska Biovax przeciw wypadaniu włosów

Uporała się z jesiennym łysieniem w 100%. Jest tania i wydajna. Przeczytacie o niej TUTAJ.




Eliksir Marion z olejkiem arganowym

Niezastąpiony w zabezpieczaniu końcówek. KLIK.

Pozdrawiam ciepło!

2 komentarze:

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!