[Podsumowanie] Grudzień


Witajcie! Moje włosy, nie prezentują się ostatnimi czasy najlepiej. Wszystkiemu winna jest zamiana koloru (nie tak łatwo pozbyć się kilkuletniej rudości). Uparcie staram się wszystko "zamalować" i zajmie mi to pewnie jeszcze trochę czasu. Plusem jest to, że w końcu powstrzymałam wypadanie i wzmocniłam cebulki. Użyłam kremu koloryzującego Casting "Brownie", z którego nie jestem zadowolona i raczej już nigdy go nie kupię, gdyż włosy po nim nie są skłonne do kręcenia się oraz pachną strasznie chemicznie. 

W tym miesiącu stosowałam
  • Czarne mydło Babuszki Agafii z 37 syberyjskich ziół
  • Nawilżająca odżywka Alterra
  • Łopianowa maska Babuszki Agafii
  • Odżywka Long Repair Nivea
  • Serum Biovax 3 oleje 
Niestety z powodu braku czasu włosów praktycznie nie olejowałam.
W styczniu zamierzam przetestować
Odżywczy balsam do włosów Aleppo
Naturalny olej z kiełków pszenicy
Maskę Alterry z granatem 

A jak tam wasze postępy?

1 komentarz:

  1. Dodaję :)
    Mi alterra z granatem bardzo nie podpasowała, włosy strasznie mi sie po niej puszyły ;/ ale wiele dziewczyn jest zachwycona tą maską.
    Loczki super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!