Szybko o BioVax'ie

Kochane! Ostatnio pojawiło się wiele pytań dot. Maseczki przeciw wypadaniu włosów "BioVax". Pokrótce opiszę Wam krok po kroku jak ją stosuję i co robię, żeby osiągnąć maksymalny efekt. 
Na początku zaznaczę, że kładę ją również na skalp- nie obciąża i nie tłuści włosów. Powiedziałabym wręcz, że ładnie się unoszą i są puszyste (nie napuszone!). 
W dużym opakowaniu znajdziecie dwa prezenty- czepek, który później zdecydowanie się przyda, oraz jedwab w małej saszetce.




Aby osiągnąć maksymalny efekt w jak najkrótszym czasie, Vaxa stosuję wraz z maseczką łopianową na wcześniej olejowane Babydream'em włosy. Schemat mojego działania:
1. Nałożenie oleju na noc, lub 3-4 h
2. Zmycie szamponem Joanna Naturia
3. Maseczka BioVax
Stosuję ją zawsze na "ciepło". Po nałożeniu na włosy, zakładam foliowy czepek, który przykrywam zanurzonym w gorącej wodzie i wyciśniętym ręczniku. Wymieniam go kilka razy w czasie ok. 30 minut. 
4. Zmywam samą wodą, a następnie nakładam maskę łopianową. 
5. Płuczę w wodzie i rozczesuję. 

Efekty są widoczne już po pierwszym zastosowaniu. Włosy są uniesione i świetnie się prezentują! Nie bójcie się nakładać na skalp- tylko porządnie spłuczcie. Jeśli wasza głowa wykazuje tendencje do łojotoku- darujcie sobie mycie w gorącej wodzie i okłady z ręcznika. 

9 komentarzy:

  1. Wymienianie tego ręcznika musi być dość pracochłonne. Nie próbowałaś po prostu nałożyć czapki? Ja ogrzewam foliowy czepek suszarką i szybko zakładam czapkę - jest o wiele wygodniej, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam, to trwa łącznie 2 minutki a od suszarki boli mnie ręka, jak trzymam za długo w górze, więc wolę być leniuchem :D

      Usuń
  2. Ja nie bawię się tam w ręczniki i suszarki, wciągam jednorazówkę czapkę i chlaj dusza idę sprzątać :) Ale faktycznie maska cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biovaxy to według mnie najlepsze maski. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o problem z wypadaniem, to vax zdecydowanie górą ;)

      Usuń
  4. Maseczki Biovaxu to już klasyk, u mnie mają stałe miejsce w kosmetyczce :) Jak dla mnie wygodniejsza metoda z podgrzewaniem suszarką, ale kto co woli :P
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej jeszcze nie miałam, ale by mi się teraz przydała na wypadanie włosów ..

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!