Testuję: Goldwell Rich Repair, odżywka do włosów zniszczonych

Włosy kręcone- nie ukrywajmy- są niezwykle podatne na zniszczenia, wysuszenie i puszenie. Przy braku wsparcia przeróżnych specyfików potrafią wyglądać wręcz odstraszająco. Moje włosy wciąż noszą ślady malowania zwykłymi farbami oraz nieodpowiedniej pielęgnacji. Zamiast zwijać się w ładne loczki potrafią sterczeć na wszystkie strony w t.zw. "efekcie Chopina". Na szczęście w porę obudziłam się z letargu i nakupiłam multum produktów, które mają pomóc mi w odbudowie i nadaniu im odpowiedniego kształtu. 

Przez ostatni miesiąc zrezygnowałam z używania odżywek na rzecz maski przeciw wypadaniu włosów Wax. Kuracja się skończyła, a ja znalazłam sobie kolejny kosmetyk do testowania. 
Odżywka Goldwell Rich Repair to produkt dedykowany włosom bardzo zniszczonym i suchym. Jest wzbogacona o proteiny pashminu i jedwabiu. Producent zapewnia, że włosy po niej będą gładsze i jedwabiste, a efekty są widoczne już po pierwszym użyciu...

Użyłam raz, jednak nie zauważyłam żadnej diametralnej poprawy ( a miała być już po 60 sekundach!:) ).  Plusem był śliczny zapach, który długo utrzymywał się na włosach. No cóż, próbujemy dalej, przede mną 200 ml aromatycznej odżywki. Podoba mi się także opakowanie z bardzo prostą aplikacją produktu.  Za kilka tygodni zrelacjonuję całą "kurację" :). Czy któraś z Was już wcześniej jej używała? Jesteście zadowolone z efektów? Ja niestety przepłaciłam w centrum z artykułami do włosów. Dałam za nią 40 zł, natomiast regularna cena w internecie to ok. 25, więc strzeżcie się naciągaczy :). 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!