Podstawowe produkty używane przy każdym myciu.

Witajcie, na początek chciałabym zaprezentować produkty, których używam przy każdym myciu. Jest to zestaw, który stosuję około czterech miesięcy. Szampon polecam od czasu do czasu zmieniać, aby skóra głowy nie przyzwyczaiła się do jednego specyfiku. Są to przede wszystkim produkty przeznaczone do włosów kręconych, lub z tendencją do kręcenia się. 

1. Szampon Matrix Curl Life


Zaproponowany przez mojego fryzjera. Stosuję kosmetyki matrixa od kilku lat. Jestem zadowolona z efektów. Niestety zauważyłam, że moje włosy powoli się od niego uzależniają i żaden inny szampon nie jest w stanie dorównać efektom uzyskanym przez tą znaną markę. Curl Life uwydatnia skręt a także nawilża suche włosy. Jest dosyć specyficzny- nie każdemu będzie odpowiadał. Trzeba także uważać z zakupami przez internet i dużymi, półtoralitrowymi butlami. Najlepsza konsystencja jest w tych kupionych u fryzjera. 

Cena: ok.40 zł



2. Wax przeciwko wypadaniu włosów
W chwili obecnej mam poważny problem z wypadaniem włosów. Od niedawna stałam się włosomaniaczką, wcześniej w ogóle nie dbałam o skórę głowy (przewlekłe problemy z łupieżem) i nie używałam niczego oprócz zwykłego szamponu z drogerii. Odbiło się to na kondycji moich loków. Od miesiąca stosuję kurację maską Waxa i efekty są oszałamiające. 80% mniej wypadających włosów. Trzymam ją dłużej, niż zalecano w ulotce (czasami nawet ok. godziny). Przez to musiałam chwilowo zrezygnować z odżywki. Cena: ok.18 zł



3. Kuracja Marion z olejem arganowym
Świetne antidotum na suche i zniszczone włosy. Zdecydowanym plusem dla niej jest ułatwienie rozczesywania poplątanych włosów. Wzmacnia, nawilża, nadaje miękkość i elastyczność. Nie obciąża. Ma genialny zapach i zapobiega puszeniu. Same plusy, cena bardzo przyzwoita (7zł). Nakładam go od dołu na 1/3 włosów. Opakowanie ułatwia aplikację, chociaż powinno być większe, bo na moich długich włosach szybko się kończy.  




4. Jedwab Biosilk
Sprawa oczywista- zabezpieczam nim końcówki. Wygładza, nawilża, nabłyszcza. Posiada bardzo przyjemny zapach. Pomimo niewielkiego opakowania jest bardzo wydajny. Wystarcza na dwa miesiące przy myciu włosów co trzeci dzień. Niestety trudno wydzielić odpowiednią ilość płynu, ponieważ buteleczka nie należy do najwygodniejszych. Ponadto zawiera w swoim składzie alkohol, co nie każdemu będzie odpowiadać. 




5. Ziołowy eliksir do włosów Green Pharmacy 
To produkt wywołujący wiele kontrowersji. Opinie są podzielone, u niektórych efektów całkowity brak, u innych działanie wręcz rewelacyjne. W moim przypadku spełnia deklaracje producenta. Wzmacnia mieszki włosowe, zauważyłam u siebie dużo baby hair. Ponadto bardzo odpowiada mi intensywny, ziołowy aromat tego produktu. Do kupienia w każdym Rossmannie za ok. 8 zł. 





Ps. Poszukuję nowego szamponu, wzmacniającego, z efektem nawilżenia, może coś poradzicie? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!