Kwiecień- Lipiec: postępy

Efekt 3miesięcznej kuracji  Waxem

Dzisiaj postanowiłam udokumentować efekty, które uzyskałam po stosowaniu maski Wax w połączeniu z kosmetykami przedstawionymi w zakładce "moja codzienna pielęgnacja".
Jak widać: poprawił się skręt. Wcześniej wysuszone i zniszczone włosy kręciły się tylko w dolnej partii, teraz pokręcone jest 2/3 całej długości. Włosy są dłuższe, pomimo wizyty u fryzjera. Zmienił się także ich kolor- ale to już moja własna inicjatywa. Postanowiłam zrezygnować z czerwieni i pójść w odcienie rudości. Nie jestem przekonana, czy do końca podoba mi się efekt i z pewnością będę kombinować z odcieniami henny. Już za tydzień kolejne malowanie, więc będzie można porównać efekty. Kolor który widzicie na zdjęciu "teraz" nie jest świeży. Włoski były malowane 3 tygodnie temu przy myciu 2 razy w tygodniu. 
Poza lepszym skrętem są zdecydowanie delikatniejsze. 

3 komentarze:

  1. faktycznie pięknie się kręcą! <3 no i nabrały blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy :) widoczna różnica na Twoją korzyść- gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu "Teraz" masz identyczny kolor jak ja w oświetleniu dziennym + słońce! Hah, rzadko to się zdarza!
    No miałam teraz napisać, że masz zdrowe włosy i widać różnicę, ale ciągle nie mogę uwierzyć jak bardzo masz podobny do mojego kolor włosów. Albo ja do Twojego! :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!