Pierre René- co warto kupić


Ostatnio w mojej Drogerii Natura pojawiła się szafa z kosmetykami marki Pierre Reneé Professional. Myślę, że ta marka sukcesywnie pojawia się w reszcie sklepów tej sieci, więc postanowiłam napisać Wam o kilu produktach tej marki, które przypadły mi do gustu.


Puder ryżowy
Trafia do ulubieńców po pierwsze dla tego, że w drogeriach strasznie ciężko jest dostać puder ryżowy. A przecież to najlepsze wyjście dla tych dziewczyn, które zmagają się ze świeceniem w strefie "T". Opakowanie zawiera 8g produktu i oryginalnie kosztuje trochę ponad 30, ale ja trafiłam na promocję -40% na całą szafę Pierre Rene i kupiłam go za ok. 15 zł.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, ponieważ mat na twarzy utrzymuje się zdecydowanie dłużej niż przy utrwaleniu makijażu zwykłym pudrem. Opakowanie jest bardzo wytrzymałe, przeżyło już kilka wypadków, łatwo jest wydobyć puder przez sitko. 

Tusz Lash Precision

Większość dziewczyn, które używają tuszów tej marki narzekają na byt rzadką konsystencję. To prawda, ja dałam swojemu egzemplarzowi trochę "odleżeć" i po zgęstnieniu zachowuje się niesamowicie dobrze. Przede wszystkim podoba mi się szczoteczka, która na początku jest bardzo wąska, można dotrzeć przy jej pomocy do najkrótszych rzęs, a później się rozszerza. Pomaga to podnieść opadające- w moim przypadku- najdłuższe zewnętrzne włoski.  

Błyszczyk Lip Gloss

Ja posiadam numer 15 "Party on". Jest to bardzo napigmentowany produkt o lekkim błysku. Od razu polecam odcisnąć usta na chusteczce, ponieważ zawsze, ale to zawsze nakłada się go za dużo. Wielki plus za trwałość. Ładnie się zjada, nie schodzi z konturu ust. Cena ok. 12 zł. 

A Wy lubicie coś tej marki? :)

4 komentarze:

  1. Dla mnie ten tusz to bubel ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie właśnie szafę Pierre Rene z Natury usunęli, ale załapałam się na dwa metaliczne, półkremowe cienie za szalone 5,99 zł/sztuka ;) na wyprzedaży ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam aż u mnie się ich szafa pojawi :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią! Komentarze sprawiają mi wiele radości! Możemy także wymienić się bannerami. Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać reklam. Pozdrawiam!